Nyt tuli lentotoimintaan pieni keskeytys, kun kopteri lähti maahantuojan huoltoon korjattavaksi.
Ei se kyllä pahemmin haittaa, koska ilmakin on nyt ollut liian kylmä lentämiselle. Elikkä nyt vain odotellaan, koska saadaan Typhooni taas takaisin ja että ilmat vähän lämpenisi.
Tätä odotellessa laitan tosta vähän vanhempaa GoPro-videoo jakoon.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti