Tässä filmissä kokeilin Microsoftin Moviemakeriä elokuvan editointiin.
Siinä on hieman erilaisia tehosteita mitä GoPro studiossa.
Lisäksi latasin videon suoraan koneelta bloggeriin, kun tähän asti olen laittanut
ne ensin youtubeen ja sieltä hakenut ne tänne.
Hyvää tässä ohjelmassa on, että filmiin voi liittää valokuvia, mitä en ole onnistunut GoPro studion kautta tekemään. Enpä tiedä kumpi on parempi ?
Sama elokuva ensin youtubeen ja sieltä tänne.
En saa näkymään videota kännykällä. Jokin siinä mättää :(
VastaaPoista